پارک آبی ناژوان اصفهان

پارک آبی ناژوان اصفهان

معمولا در فصل گرما کودکان و بزرگسالان به دنبال جایی برای آب بازی برای تفریح و گذراندن لحظاتی خوش هستند. پارک آبی ناژوان اصفهان یک پیشنهاد عالی است تا با کودکانتان ساعاتی را آب بازی نماید پس اگر دنبال محلی برای آب بازی کودکان در اصفهان هستید پارک آبی ناژوان انتخاب ایدالی است.

پارک آبی اغلب یادآور استخرهای سرپوشیده با سرسره های آبی ، چاله فضایی و … است ، در اصفهان چندین استخر امکانات اینچنینی را ارائه می‌دهند که شاید بزرگترین آنها پارک آبی آبسار باشد اما در این مقاله قصد معرفی مکانی کاملا متفاوت را داریم ، مکانی که بیشتر برای آب بازی و تفریح کودکان طراحی شده و خبری از شنا و استخر های عمیق در آن نیست.

امکانات پارک ابی ناژوان

پارک آبی ناژوان اصفهان 2500 متر مربع مساحت دارد و مکانی باز و بدون سقف است یک استخر به عمق 40 سانتی متر دارد که کودکان می توانند در این استخر با قایق های بادی بازی کنند.

در این پارک آبی به جز قایق سواری 90 بازی دیگر هم وجود دارد از جمله الاکلنگ آب پاش، رینگ آبی مه پاش، سطل آبی نامتعادل، قورباغه آبی، چتر آب پاش، نخل آب پاش ، محور های مرطوب رینگی، پل شناور، پیچ ارشمیدس، سطل آبی نامتعادل، دوچرخه آب پاش، و….. که می توانید با این بازی های سرگرم کننده قدری را آب بازی کرده و خنک شوید.

این بازی ها به قدری مهیج هستند که پدر و مادر ها را در خارج از محوطه بازی به وجد می آورد.

در این مجموعه آبی در ناژوان فروشگاه، سرویس بهداشتی، رختکن و تریا هم وجود دارد که شما عزیزان می توانید از این امکانات استفاده نمایید. پارک آبی ناژوان اصفهان برای دختران و پسران 3 تا 10 سال می باشد که با رفتن به این مجموعه آبی می توانید شادی را برای کودکانتان رقم بزنید؛ یادتان باشد که شادی کردن از آن کودکان و بزرگان سرزمین پهناور ایران است.

ناگفته نماد که پارک آبی ناژوان مجهز به کفپوش ایمنی است که ایمنی کودکان را تضمین می کند تا روی آب ها و زمین خیس سر نخورد و خاصیت ضربه گیری دارند، پس نگرانی از این مورد نداشته باشید. در این پارک آبی از دستگاه های استاندارد استفاده شده که آسیب کودکان را به دنبال نداشته باشد.

پارک آبی ناژوان مخصوص کودکان است ولی در مجموعه پارک جنگلی ناژوان قرار دارد که این پارک مربوط به رده سنی خاصی نیست و همه افراد چه کوچک چه بزرگ می توانند از این پارک استفاده کنند.

در پارک ناژوان اصفهان باغ پرندگان ، باغ خزندگان، باغ پروانه ها، موزه صدف ها، آکواریوم، تله سیژ ، شهربازی و… قرار دارد از این رو رفتن به پارک ناژوان یک تیر و چند نشان است گرچه در یک روز کامل همه سرگرمی ها و امکانات پارک را نمی توانید استفاده نموده و از تمامی مجموعه ها دیدن فرمایید.

آدرس پارک آبی اصفهان ناژوان

پارک آبی ناژوان اصفهان در مجموعه پارک جنگلی ناژوان قرار دارد که برای رفتن به این مجموعه باید وارد اتوبان حبیب اللهی شوید و سپس میدان سهروردی را بگذرانید و پس از آن در خیابان الفت به مجموعه پارک جنگلی ناژوان برسید.

ساعات بازدید از پارک آبی ناژوان اصفهان

برای رفتن به پارک آبی ناژوان اصفهان و گذران لحظاتی خوش و خندان باید شنبه تا چهارشنبه از ساعت 15 تا 20 و روز های پنجشنبه و جمعه از ساعت 9 الی 20 به این مجموعه مراجعه بفرمایید و از تمامی بازی های جذاب این پارک آبی استفاده نمایید. زمانی بین یک الی دو ساعت را برای بازدید فرزندان از این مجموعه در نظر داشته باشید البته فراموش نکنید که کودکان به آب بازی علاقه زیادی دارند و ممکن است مجبور شوید وقت خیلی زیادتری را صرف وقت گذراندن در این مجموعه کنید.

شماره تماس پارک ابی ناژوان

برای تماس با مجموعه ی پارک آبی ناژوان اصفهان شماره تلفن 03195015918 در نظر گرفته شده که میتوانید در خصوص قوانین و ساعات بازدید اطلاعات بیشتری کسب کنید.

4.7/5 - (19 امتیاز)

نوشته‌های مشابه

اشتراک در
اطلاع از
guest
8 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
محمد
محمد
7 ماه قبل

به پسرم خیلی خوش گذشت همش میپرسه دوباره کی میریم

مرضیه
مرضیه
7 ماه قبل

برای آب بازی خیلی خوبه بخصوص که با هم سن و سالهای خودش بازی میکنه

سمیه ازادی
سمیه ازادی
7 ماه قبل

بلیطش یکم گرون بود ولی خوب بود

امین رستمی
امین رستمی
7 ماه قبل

یه جا برای آب بازی بزرگترها معرفی کنید ما بزرگتر ها دل نداریم

ایووب صبور
ایووب صبور
7 ماه قبل
پاسخ به  امین رستمی

نمیشه ، اسلام به خطر میافته

محمدراد
محمدراد
7 ماه قبل

عالی

فاطمه
فاطمه
7 ماه قبل

توی تابستان خیلی خوش میگزره

trackback

[…] کنار شهر بازی پارک ناژوان، یک پارک آبی نیز وجود دارد که با استفاده از تجهیزات مختلفی مانند […]