تله سیژ ناژوان

تله سیژ ناژوان

تله سیژ همان تله کابین است ولی اتاقک تله کابین را ندارد و صندلی های چهار نفره را داراست که دسته ای در جلوی مسافران قرار می گیرد و اینگونه امنیت را به مسافرین ارزانی می دارد. در تله سیژ افراد وزش نسیم ایجاد شده در حرکت را بر روی صورت خود احساس می کنند و این سوار شدن تله سیژ را صد چندان می کند چرا که تله کابین این امکان را ندارد که شما نسیمی که در حین حرکت ایجاد می شود را حس کنید.

تله سیژ ناژوان مسیر 1925 متری را می پیماید و در ارتفاع 24 متری از زمین حرکت می کند. دکل های تله سیژ 13 عدد است که در هر ساعت قابلیت آن را دارد که 1000 نفر را جابجا کند که این تعداد قابل توجهی است.

اولین ایستگاه تله سیژ میدان سهره وردی است و ایستگاه پایانی آن باغ پرندگان است. پیمایش این مسیر 1925 متری 35 دقیقه طول میکشد.

شما در طول مسیر می توانید از مناظر و درختان سر به فلک کشیده در مجموعه ناژوان لذت ببرید. در حین تله سیژ سواری هم می توانید کوه زیبای صفه و اطراف آن را نظاره گر باشید.

تله سیژ ناژوان به دلیل مناظر زیبایی که در طول راه می‌توانید مشاهده کنید و همچنین امکان دسترسی به دیگر بخش‌های پارک ناژوان، یک جاذبه گردشگری مهم در شهر اصفهان است.

مسیر رسیدن به تله سیژ ناژوان اصفهان

تله سیژ ناژوان اصفهان در 7 کیلومتری جنوب غربی اصفهان قرار دارد که برای رسیدن به این مکان گردشگری در اصفهان توصیه می‌شود از ماشین شخصی یا تاکسی‌های خطی استفاده کنید، زیرا این روش‌ها نسبت به استفاده از وسایل نقلیه عمومی راحت‌تر و سریع‌تر می باشند.

در صورت استفاده از وسایل نقلیه عمومی، باید از ایستگاه مربوطه پیاده‌روی به مدت حدود ۱۵ دقیقه را انجام دهید، خاطر نشان می شود که پیاده‌روی در این مسیر بسیار لذت‌بخش است و به‌دلیل قرار گرفتن در جاده سلامت و پارک ناژوان به‌هیچ‌وجه برای شما خسته‌کننده نخواهد بود.

شما با انتخاب ناژوان به عنوان مکانی برای گرش و خوش گذرانی می توانید از تفریحی چون تله سیژ بهره مند شوید چرا که میتواند یک 35 دقیقه ی به یاد ماندنی را برایتان به ارمغان خواهد داشت.

5/5 - (1 امتیاز)

نوشته‌های مشابه

اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback

[…] باغ پروانه ها  هم دیدن بفرمایید و همچنین از شهربازی و تله سیژ نیز بهره مند […]