باغ پروانه ها

باغ پروانه ها

باغ پروانه ها در پارک جنگلی ناژوان قرار دارد که مکانی بسیار سرسبز و دیدنی است. در این باغ موزه درختان زیبا و تنومندی وجود دارد و جویباری از وسط درختان سر به فلک کشیده عبور می کند که هم آب و هوای مطلوبی را ایجاد نموده است و هم صدای آب زیبایی محیط را صد چندان می کند.

مجموعه باغ پروانه ها در فضایی به وسعت 2000 متر مربع است که در آن گونه های مختلفی از پروانه های تاکسیدرمی شده وجود دارد. در این باغ بیش از 100 گونه گل و گیاه وجود دارد از جمله گیاهان این باغ زیبا انواع فیکوس، سیکاس، لیندا، بگونیا، درختچه فردوس، بنجامین و…. را می توان نام برد.

در باغ پروانه ها در اصفهان بیش از 2200 پروانه تاکسیدرمی شده وجود دارد که در 48 قاب در نقاط مختلف باغ نگهداری می شوند.

باغ موزه پروانه ها مکانی مناسب برای گرفتن عکس های زیبا و جذاب می باشد چرا که سرسبزی و طراوت در این مکان موج می زند. پس با رفتن به این باغ موزه حتما از گرفتن عکس های زیبا غافل نشوید.

باغ موزه پروانه ها در کنار موزه صدف ها می باشد که به آسانی با رفتن به این مکان می توانید از هر دو موزه پروانه ها و صدف ها دیدن نمایید .جدای از این، باغ موزه پروانه ها دارای فضای بیرونی زیبایی است که درختان زیبا و گل های رنگارنگ دارد و همچنین در این محیط مجسمه های هنرمندانه از حیواناتی چون فیل، زرافه، کرگدن و … وجود دارد که می تواند برای کودکان بسیار تماشایی و لذت بخش باشد.

فضای بیرونی باغ موزه پروانه ها هم محیطی مناسب برای عکس گرفتن می باشد، قطعا به زیبایی داخل باغ موزه نمیرسد ولی دیدن از این فضا هم خالی از لطف و انرژی نیست.

 باغ موزه پروانه ها در پارک جنگلی ناژوان قرار دارد که با رفتن به پارک ناژوان می توانید علاوه بر این باغ موزه از باغ صدف ها و باغ خزندگان، باغ پروانه ها  هم دیدن بفرمایید و همچنین از شهربازی و تله سیژ نیز بهره مند گردید.

ساعات بازدید از باغ پروانه ها در اصفهان

همه روزه از ساعت 9 الی 19 می توانید برای بازدید به باغ موزه پروانه ها مراجعه نمایید و از دیدن این مکان دیدنی نهایت لذت را ببرید.

برای بازدید از باغ موزه پروانه ها باید به پارک جنگلی ناژوان بروید. برای رفتن به این مکان می توانید با خودرو شخصی و یا وسیله نقلیه عمومی استفاده کنید.

5/5 - (3 امتیاز)

نوشته‌های مشابه

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها