بهترین سینماهای اصفهان

بهترین سینماهای اصفهان

سینماها یکی از جاذبه های فرهنگی تفریحی در هر شهری هستند پس می توانید برای گذران وقت و تفریح، سری به سینما بزنید و فیلم دلخواهتان را ببینید. در اصفهان هم مانند سایر شهرهای کلان ایران روز به روز به تعداد سالن های نمایش و سینما افزوده می شود. ما در این مقاله قصد داریم بهترین سینماهای اصفهان به شما معرفی نماییم با ایران را بگرد همراه باشید:

معرفی بهترین سینماهای اصفهان

اصفهان مهد فرهنگ و هنر و زیبایی می باشد که مجهز به سینماهای مدرن و به روز است. از جمله سینماهای اصفهان می توان به موارد زیر اشاره داشت:

سینما فلسطین اصفهان

سینما فلسطین اصفهان از جمله سینماهای معروف و قدیمی و تاریخی شهر اصفهان است که در خیابان چهارباغ عباسی بین خیابان آمادگاه و میدان امام حسین قرار دارد و ساختمان آن نماد فرهنگ و تاریخ در اصفهان است. سینما فلسطین اصفهان به ایستگاه مترو نزدیک می باشد، از این رو می توانید به راحتی با مترو خود را به این سینما برسانید.

سینما فلسطین اصفهان در سال 1330 قبل از انقلاب با نام سینما حافظ در اصفهان شروع به کار نمود و یکی از محبوب ترین سینماهای اصفهان بود چرا که این سینما روباز و بسیار مورد توجه مردم قرار داشت. سینما حافظ اصفهان در دهه ی 1357 توسط بنیاد شهید مصادره و به حوزه ی فرهنگ واگذار شد و با نام سینما فلسطین فعالیت خود را ادامه داد که امروزه یکی از بهترین سینماهای اصفهان بوده و به عنوان یک مرکز مهم فرهنگی و هنری در شهر اصفهان فعالیت دارد.

ساختمان سینما فلسطین اصفهان طراحی زیبا و ویژه ای دارد که تلفیقی از عناصر سنتی و مدرن است. نمای سینما فلسطین اصفهان با کاشی های رنگی و آجر های قرمز تزیین گشته و زیبایی چشمگیری به محله ی پیروزی بخشیده است. سینما فلسطین اصفهان در میان هنر دوستان سینمایی جایگاه ویژه ای دارد.

پردیس سینمایی سیتی سنتر اصفهان

پردیس سینمایی سیتی سنتر اصفهان از بزرگترین بهترین سینماهای اصفهان می باشد. پردیس سینمایی سیتی سنتر اصفهان در سال 1397 با مساحت 12 هزار متر مربع در بزرگراه شهید دستجردی شروع به فعالیت کرد. پردیس سینمایی سیتی سنتر اصفهان 8 سالن سینمایی با تجهیزات مدرن و ظرفیت متنوع دارد که فیلم های روز دنیا را به نمایش می گذارد و همچنین یک سالن ویژه ی کنسرت های موسیقی را داراست.

پردیس سینمایی سیتی سنتر اصفهان دارای امکاناتی چون رستوران، کافه، فروشگاههای فرهنگی و شهر کتاب می باشد و به نوعی پاتوق هنر دوستان بوده است.

پردیس سینمایی اصفهان بسیار بزرگ و 4 آسانسور و پله برقی دارد ، همچنین مجهز به معابری برای معلولان می باشد. سیستم تهویه در این سالن های سینمایی سیتی سنتر بسیار قوی بوده و باید گفت که در پردیس سینمای سیتی سنتر اصفهان راحتی و آرامش در حد مطلوب برایتان فراهم شده است.

افرادی که با خودروی شخصی به پردیس سینمایی سیتی سنتر اصفهان مراجعه می کنند نگرانی از بابت جای پارک نداشته باشند زیرا مجموعه جای پارک مناسب را برای آن ها فراهم کرده است.

پردیس سینمایی ساحل اصفهان

پردیس سینمایی ساحل اصفهان که قبل از سال 1397 با نام سینما ساحل فعالیت می کرد بعد از بازسازی در سال 1397 با نام پردیس سینمایی ساحل اصفهان مشغول به فعالیت شد. پردیس سینمایی ساحل اصفهان در میدان انقلاب واقع شده و مجهز به امکانات مدرنی چون صندلی های مجهز، پرده نمایش و سیستم صوتی به روز می باشد.

پردیس سینمایی ساحل اصفهان دو سالن مجزا دارد که برای کودکان بوده و می توان گفت پردیس سینمایی ساحل اصفهان یکی از سینماهای مناسب کودک در کشور ایران است. بدانید که در پردیس سینمایی ساحل آسانسور و پله برقی و محل عبور برای معلولان در نظر گرفته شده است.

پردیس سینمایی ساحل اصفهان نظیر سایر پردیس های سینمایی از امکاناتی چون رستوران، کافی شاپ و مهد کودک بهره مند است و به عنوان یکی از بهترین سینماهای اصفهان انتخاب خوبی برای گذران آخر هفته ی خانوادگی در اصفهان می باشد.

پردیس سینمایی چهارباغ اصفهان

پردیس سینمایی چهارباغ اصفهان هم مانند سینما پردیس ساحل بعد از بازسازی توسط موسسه ی بهمن سبز در سال 1396 فعالیت خود را شروع کرد و دارای 4 سالن با ظرفیت مناسب گشت. پردیس سینمایی چهارباغ اصفهان در سال 1350 با نام سینما خانواده فعالیت داشت که درآن زمان کلا یک سالن 146 نفره را دارا بود ولی امروزه به یک پردیس سینمایی 5 سالنه تبدیل شده است.

پردیس سینمایی چهارباغ یکی دیگر از بهترین سینماهای اصفهان است که در خیابان چهارباغ عباسی، رو به روی هتل عالی قاپو قرار دارد. پردیس سینمایی چهارباغ اصفهان دارای امکاناتی چون تماشای فیلم در حال صرف نوشیدنی در فضایی با نام کافه سینما با ظرفیت 25 نفر می باشد که این کافه سینما، پردیس سینمایی چهارباغ اصفهان را از دیگر سینماها در اصفهان متفاوت نموده است.

 در پردیس سینمایی چهارباغ اصفهان بعد از ساعت 22 بلیط سینما، نیم بها می باشد. پردیس سینمایی چهارباغ اصفهان به ایستگاه مترو نزدیک است و بدون آوردن وسیله شخصی و یا استفاده از اتوبوس می توانید خود را به این سینمای زیبا برسانید و ساعاتی را در کنار هم به تماشای فیلم مورد نظرتان بپردازید.

پردیس سینمایی سپاهان اصفهان

پردیس سینمایی سپاهان اصفهان در سال 1395 بازسازی شد و تا قبل از آن با نام سینما سپاهان مشغول به فعالیت بود. پردیس سینمایی سپاهان اصفهان در سال 1340 تاسیس شد و از قدیمی ترین و بهترین سینماهای اصفهان است. پردیس سینمایی سپاهان اصفهان علاوه بر سینما و پخش فیلم، محلی برای برگزاری کنسرت های موسیقی نیز می باشد.

پردیس سینمایی سپاهان اصفهان در کوچه ی سپاهان خیابان چهارباغ عباسی قرار دارد. پردیس سینمایی سپاهان اصفهان موقعیت دسترسی آسانی داشته و نزدیک به سی و سه پل و مرکز شهر است و ایستگاه مترو و اتوبوس در نزدیکی این سینما می باشد و شما مجبور به تردد با خودروی شخصی در شهر نیستید.

4.5/5 - (2 امتیاز)

نوشته‌های مشابه

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها