بهترین رستوران های اصفهان - رستوران شهرزاد

بهترین رستوران های اصفهان

اگر به شهر زیبای اصفهان سفر کردید حتما به سراغ بهترین رستوران های اصفهان بروید تا بتوانید سفری دلچسب را برای خود رقم بزنید. اصفهان شهر خوشمزه های ایران، رستوران های خاص و لاکچری و سنتی با کیفیت بسیار بالایی دارد. ما در اینجا به تعداد محدودی از بهترین رستوران های اصفهان اشاره می کنیم.

رستوران شهرزاد

رستوران شهرزاد در سال 1346 افتتاح شد و از آن زمان تا کنون رستوران شهرزاد جزء بهترین رستوران های اصفهان بوده است. رستوران شهرزاد دارای فضایی سنتی با منوهای غذایی متنوع می باشد و گویی با ورود به این رستوران، ویترینی از هنرهای ایرانی را می بینید. رستوران شهرزاد به دلیل بالا بودن کیفیت غذایی و محیط زیبای سنتی و آینه کاری شده به همران نقاشی های دیواری قدیمی و پرسنل مجربی که دارد دارای مشتری های بسیاری می باشد به طوری که با ورود به رستوران شهرزاد، تعداد بالای مشتری ها را به چشم خواهید دید.

رستوران شهرزاد دارای یک سالن اصلی و سالنی ویژه برای مهمانی ها و مراسم می باشد که این دو سالن مجزا از یکدیگر هستند. سالن ویژه ی مراسم در رستوران شهرزاد ظرفیت 120 نفر را دارد و البته رستوران خدمات بیرون بر هم دارد. رستوران شهرزاد اصفهان به صورت یکسره باز است و از ساعت 11.5 صبح تا 10.5 شب آماده خدمت رسانی به مراجعین محترم می باشد. در رستوران شهرزاد انواع غذاهای ایرانی سرو می شود و منو به صورت پیش غذا، غذاهای مخصوص ایرانی، غذاهای دریایی، غذای روز و دسر می باشد.

بهترین رستوران های اصفهان - رستوران شهرزاد

آدرس رستوران شهرزاد اصفهان

برای رفتن به رستوران شهرزاد باید به خیابان چهارباغ عباسی رفته و در اول خیابان عباس آباد سردر رستوران شهرزاد که یکی از بهترین رستوران های اصفهان است را خواهید دید.

رستوران بریانی اعظم اصفهان

بریانی غذای معروف اصفهان است که بیش از 400 سال است که در اصفهان طبخ می شود و رستوران بریانی اعظم با چهار شعبه در اصفهان بدون شک یکی بهترین رستوران های اصفهان به خصوص برای خوردن بریانی می باشد. رستوران بریانی اعظم در سال 1295 افتتاح شده و تا کنون طرفداران زیادی را از آن خود کرده است.

تیم تحریریه ایران را بگرد به شما پیشنهاد می کنیم که آبگوشت بریانی و بریانی با دوغ محلی را سفارش دهید. آبگوشت بریانی با آبگوشتی که در ذهن خیلی ها هست فرق می کند، آبگوشت بریانی به همراه گوشت بریانی و تکه های نان ریز شده در آن خواهید داشت. هم بریانی و هم آبگوشت بریانی آنقدر چرب و پرکالری است که می توانید به راحتی بعد از صرف این غذا تا شب بدون خوردن هیچ خوراکی یا غذایی پیاده روی نمایید و حسابی در اصفهان گردش داشته باشید.

بهترین رستوران های اصفهان - بریانی اعظم

آدرس بریانی اعظم اصفهان

همانطور که گفته شد بریانی اعظم یکی از بهترین رستوران های اصفهان در زمینه طبخ بریانی است و به همین دلیل شعبات زیادی دارد. هر چهار شعبه بریانی اعظم در خیابان های توریستی و پر رفت و آمد قرار دارند و تمام شعبه ها در روزهای تعطیل به شدت شلوغ هستند پس برای تهیه ی غذا باید مدتی را در انتظار بمانید یا غذای خود را بیرون بر تحویل بگیرید و یا چند ساعت زودتر به رستوران مراجعه فرمایید تا غذا تمام نشود و بتوانید از این غذای محبوب اصفهانی میل بفرمایید.

شعبه 1 بریانی اعظم اصفهان در دروازه دولت در ابتدای خیابان چهارباغ پایین می باشد.

شعبه2 بریانی اعظم اصفهان در خیابان مسجد سید جنب اداره ی پست می باشد.

شعبه3 بریانی اعظم اصفهان در خیابان کمال اسماعیل جنب پمپ بنزین می باشد.

شعبه4 بریانی اعظم اصفهان در خیابان چهارباغ بالا، چهارراه نظر، جنب پمپ بنزین می باشد.

رستوران ترنج اصفهان

رستوران ترنج یا مجموعه رستوران هوانس یکی از بهترین رستوران های اصفهان است و در محله ی جلفا قرار دارد. رستوران هوانس در ابتدا یک خانه ی تاریخی بوده که در کنار کلیسای هوانس اصفهان قرار دارد. این خانه ی تاریخی معماری ویژه ای دارد که دو بخش می باشد، بخش غربی این بنا که قدیمی تر است و بخش شرقی بنا که که بعد ها به آن اضافه شده است.

مجموعه رستوران ترنج در بخش شاه نشین بنا قرار دارد و شربت خانه ی این مجموعه در سرداب می باشد. در این رستوران در فصل های گرم سال می توانید در حیاط زیبای رستوران کنار حوض آب بنشینید و غذای خود را میل نمایید و در ماه های سرد سال هم در داخل خانه ی تاریخی سفارش خود را تحویل بگیرید. معماری خانه ی تاریخی هوانس توسط معماران به نام اصفهانی انجام گرفته است که از دیدن این همه زیبایی لذت خواهید برد.

آدرس رستوران ترنج اصفهان

رستوران ترنج در خیابان خاقانی، کوچه هوانس شیرازی، کوچه رامین، خانه هوانس است که یکی از بهترین رستوران های اصفهان است که با عنوان رستوران ترنج نیز شناخته می‌شود.

رستوران سنتی نقش جهان در اصفهان

رستوران سنتی نقش جهان در اصفهان یکی از بهترین رستوران های اصفهان است که در صورتی که به اصفهان سفر دارید پیشنهاد می شود که برنامه رفتن به رستوران سنتی نقش جهان را حتما داشته باشید. رستوران سنتی نقش جهان در اصفهان، دور میدان نقش جهان یا میدان شاه قرار دارد. فضای رستوران سنتی نقش جهان در اصفهان به حدی زیبا و دلنشین است که تنها شما مجذوب همین زیبایی های این رستوران سنتی نقش جهان خواهید شد و سفارش غذا از خاطرتان خواهد رفت.

در رستوران سنتی نقش جهان در اصفهان شما تخت ها، تزیینات و نقاشی های سنتی و آینه کاری های رنگی و معماری کهن اصفهانی را خواهید دید که رستوران سنتی نقش جهان اصفهان در ذهن افراد فضایی دنج و باصفا می باشد. رستوران سنتی نقش جهان در اصفهان میز و صندلی ندارد و بجای آن تخت های بزرگ و جادار زیبایی را دارا می باشد که به راحتی می توانید برای صرف غذا دور هم بنشینید.

اگر در ماه های گرم سال به اصفهان رفتید می توانید غذا را در رستوران سنتی نقش جهان در اصفهان روی تراس میل بفرمایید تا زیبایی های میدان را هم تماشاگر باشید و از این زیبایی و سرسبزی و جنب و جوش مردم به وجد بیایید.

بدون شک رستوران نقش جهان یکی از بهترین رستوران های اصفهان است و می‌توان گفت بهترین رستوران سنتی اصفهان است. رستوران سنتی نقش جهان در اصفهان خوراک های منحصر به فردی دارد. انواع خواراک های ایرانی و سنتی و محلی در این رستوران قابل سفارش است. خورشت ماست ، خوراک گردن ، بریانی ، جوجه کباب و شیشلیک در رستوران سنتی نقش جهان اصفهان بی نظیر است  و شما می توانید این غذا ها را امتحان بفرمایید.

بهترین رستوران های اصفهان - بریانی اعظم

آدرس رستوران سنتی نقش جهان در اصفهان

برای رفتن به رستوران سنتی نقش جهان در اصفهان باید خود را به میدان نقش جهان برسانید، این رستوران در سرای هنرمندان، جنب مسجد شیخ لطف الله قرار دارد.

کافه رستوران هوگو در اصفهان

خانه دهدشتی از دوران قاجار تا به امروز به یادگار مانده است. خانه دهدشتی در سال 1385 در لیست آثار ملی ثبت شده و در سال 1395 این خانه ی تاریخی زیبا به کافه رستوران زیبا و دوست داشتنی تبدیل گشته و از آن زمان تاکنون بوی خوش غذا و همهمه مشتریان کافه رستوران هوگو در این خانه تاریخی زیبا طنین انداز و این مجموعه را به یکی از بهترین رستوران های اصفهان تبدیل کرده است.

بخش اصلی کافه رستوران هوگو در بخش شمالی بنا قرار دارد و معماری سنتی ایرانی این خانه، فضا را جذاب تر نموده است. زمانی که در حیاط رستوران هوگو نشسته اید و به نمای ساختمان نگاه می کنید عمارتی سفید با چهار ستون را می بینید که در و پنجره های چوبی با شیشه های رنگی این بنا دل مراجعین کافه رستوران هوگو را می برد و اشتهای آن ها را در این فضای زیبا باز می کند.

از جمله غذاهای خوشمزه ای که می توانید در این کافه رستوران زیبا میل نمایید کباب برگ، شنیتسل مرغ، کباب وزیری، کباب سلطانی و جوجه ترش است که پیشنهاد می شود یک وعده شام را در حیاط کافه رستوران هوگو صرف نمایید. کافه رستوران هوگو هر روز از ساعت تا  16 تا 23 آماده پذیرایی و خدمت رسانی به شما عزیزان است.

آدرس کافه رستوران هوگو در اصفهان

برای رفتن به کافه رستوران هوگو در اصفهان باید خود را به دروازه دولت برسانید سپس وارد خیابان باب الرحمه شده و سپس در کوچه شماره 110 به خانه دهدشتی یا کافه رستوران هوگو برسید.

رستوران جارچی باشی در اصفهان

اگر به دنبال محیط متفاوت و جذاب برای صرف غذا هستید حتما به سراغ رستوران جارچی باشی در اصفهان بروید چرا که قطعا تجربه ی غذاخوردن در حمام را ندارید. ساختمان رستوران جارچی باشی در اصفهان در اصل حمام عمومی به یادگار مانده از دوران صفوی است که در سال 1019 شمسی ساخته شده است و در سال 1382 تا 1390 بدست حاج سید احمد افتخاری مرمت و بازسازی شده و به مکانی برای رستوران تبدیل گشته است.

رستوران جارچی باشی در اصفهان قابلیت آن را دارد که 250 تا 300 مهمان همزمان را پذیرا باشد. رستوران جارچی باشی در اصفهان یکی از بهترین رستوران های اصفهان است. بعد از ورود به رستوران جارچی باشی در اصفهان چند دقیقه طول می کشد تا فضا را ارزیابی نمایید و بعد کاشی کاری ها و دکور های رستوران توجهتان را جلب می کند. در منوی رستوران جارچی باشی در اصفهان، شیرین پلو و مرصع پلو را خواهید دید. کباب کوبیده ی رستوران جارچی باشی در اصفهان طرفداران پایه ثابت دارد.

آدرس رستوران جارچی باشی در اصفهان

برای رفتن به رستوران جارچی باشی در اصفهان باید به خیابان سپه برسانید سپس وارد خیابان حکیم شوید و در کوچه باغ قلندرها یا همان کوچه هفتم، مجموعه تاریخی و اقامتی ملک سلطان جارچی باشی را خواهید دید.

رستوران خوان گستر در اصفهان

رستوران خوان گستر در اصفهان یکی از بهترین رستوران های اصفهان است که در محله جلفا می باشد. رستوران خوان گستر در اصفهان در طبقه همکف هتل جلفا قرار دارد که محیط زیبا و مدرن این رستوران دیدنی است. دکور آبی و لاجوردی رستوران خوان گستر در اصفهان نظر همگان را جلب می کند و به نوعی آرامش بخش محیط رستوران می باشد. در قسمت های مختلف رستوران خوان گستر در اصفهان نقاشی هایی از مشهور ترین چهره های هنری کشور را خواهید دید. ته چین غذای مشهور رستوران خوان گستر در اصفهان می باشد.

آدرس رستوران خوان گستر در اصفهان

برای رفتن به رستوران خوان گستر در اصفهان باید به خیابان کلیسای وانک جنب کلیسای وانک بروید، رستوران خوان گستر در اصفهان در طبقه همکف هتل جلفا قرار دارد.

Rate this post

نوشته‌های مشابه

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها