موزه صدف ها اصفهان

موزه صدف ها اصفهان

دنیای زیر آب همواره علامت سوالی برای اغلب انسان ها بوده است که در این دنیای بیکران آبی چه می گذرد. اولین موزه صدف و حلزون در کشور، موزه صدف ها اصفهان می باشد که در منطقه جنگلی سرسبزی چون پارک ناژوان قرار دارد.

در این موزه شما با نرم تنان، سخت پوستان و خارپوستان آشنا می شوید. در این موزه ی زیبا ستاره های دریایی، صدف های دریایی و طوطی های دریایی دیده می شود. این نمونه ها در طی 25 سال از آب های دریای عمان، خلیج همیشه فارس و دریای خزر و دیگر دریاها و اقیانوس ها توسط کاپیتان دریانورد حسن خواجه جمع آوری گشته است.

در این موزه بیش از 2000 نمونه از 800 گونه مختلف وجود دارد که نرم تنان که شامل صدف های دریایی هستند، خارپوستان که ستاره های دریایی، سکه های دریایی و طوطی های دریایی را شامل می شوند و سخت پوستانی چون خرچنگ های دریایی می باشند.

هر ساله توریست های داخلی و خارجی بسیاری برای بازدید از این موزه زیبا به شهر اصفهان سفر می کنند.

موزه صدف ها و باغ پروانه ها در پارک ناژوان اصفهان، چسبیده به هم هستند و به راحتی می توانید با رفتن به این مکان از هر دو موزه دیدن بفرمایید.

 فضای بیرونی موزه هم پر از دار و درخت و مجسمه های زیبا از حیوانات مختلفی چون زرافه، کرگدن، فیل و… می باشد که برای کودکان دیدن این مجسمه ها بسیار جذاب است. این فضا برای گرفتن عکس های زیبا مناسب است و قدم زدن در این مکان شما را به وجد می آورد.

ساعات بازدید از موزه صدف و حلزون در اصفهان

همه روزه از ساعت 9 الی 18 عصر می توانید به موزه صدف های اصفهان رفته و از تماشای این موزه زیبا لذت ببرید. برای بازدید از موزه صدف ها یک تا دو ساعت زمان در نظر بگیرید تا عجله ای از این زیبایی ها دیدن نفرمایید.

مسیر دسترسی به موزه صدف ها اصفهان

موزه صدف ها در اصفهان در پارک جنگلی ناژوان قرار دارد و شما با وسیله نقلیه عمومی یا خودرو شخصی می توانید خود را به این مکان برسانید و از موزه صدف ها دیدن بفرمایید.

با مراجعه به پارک ناژوان می توانید از آکواریوم اصفهان نیز دیدن بفرمایید و هم از سرگرمی های جذاب تله سیژ، شهربازی، کارتینگ و …. استفاده نمایید.

4.7/5 - (8 امتیاز)

نوشته‌های مشابه

اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback

[…] رفتن به پارک ناژوان می توانید علاوه بر این باغ موزه از باغ صدف ها و باغ خزندگان، باغ پروانه ها  هم دیدن بفرمایید و […]