بهترین هتل های اصفهان

بهترین هتل های اصفهان

در سفر به شهر زیبای اصفهان قطعا به دنبال بهترین مکان برای استراحت و اسکان هستید و انتخاب هتل یکی از اولین هایی است که هنگام سفر باید در نظر داشته باشید.در این مقاله بهترین هتل های اصفهان را به شما معرفی کردیم برای انتخاب بهترین مکان برای اقامت در اصفهان با ایران را بگرد همراه باشید:

فهرست مطالب

بهترین هتل های اصفهانهتلهای 5 ستاره

هتل عباسی اصفهان

هتل عباسی اصفهان یکی از بهترین هتل های اصفهان است که در نوع خود بی نظیر بوده و قدمتی  تاریخی دارد. 300 سال قبل در سال 1106 هجری قمری این هتل به امر شاه سلطان حسین صفوی طراحی و بنا شد و بعد از اتمام ساخت، آن را به مادرش پیشکش کرد.

تا به امروز این هتل دو مرتبه مورد بازسازی قرار گرفته است. در سال 1351 در دوران پهلوی مرمت این بنا در دستور کار بود و بار دیگر هم در سال 1390 مجدد بازسازی گشت. هتل عباسی را مهمان سرای عباسی هم می نامند. با ورود به هتل عباسی گویی شما جادوی این همه زیبایی و آینه کاری و نقوش دلکش خواهید شد از این رو آن را زیباترین مهمانسرای جهان لقب داده اند.

هتل عباسی 225 اتاق برای اقامت با طراحی و دیزاین متفاوت و سنتی، 4 تالار پذیرایی، انواع کافه و رستوران دارد که پذیرای 1500 نفر مهمان است. نمای هتل عباسی در نوع خود بی نظیر است چرا که نمایی استثنایی با باغ و گنبد فیروزه مسجد چهارباغ عباسی دارد. دسترسی به هتل عباسی بسیار آسان بوده و در مرکز شهر اصفهان واقع شده است و به راحتی از این مهمانسرا می توانید خود را به کاخ هشت بهشت، میدان شاه عباس( میدان نقش جهان ) ، 33 پل و منارجنبان و دیگر مکان های دیدنی در شهر اصفهان رساند.

هتل عباسی در اصفهان هتلی 5 ستاره با کیفیت عالی و برتر در سطح شهر اصفهان بدون شک یکی از بهترین هتل های اصفهان است که 25 اتاق با طراحی و دیزاین سنتی، سوییت های تاریخی و لوکس مانند سوییت قاجاری، سوییت صفوی، اتاق هایی با چشم انداز باغ، تالارهای آیینه کاری و کاشی کاری از جنس طلا و فیروزه، رستوران های مختلفی چون رستوران چهلستون، سفره خانه سنتی، رستوران چشم انداز، سالن مخصوص صبحانه در هتل عباسی می باشد که غذاهای ایرانی و بین المللی در این رستوران ها در حد اعلا آماده و سرو می شود. هتل عباسی در اصفهان دارای استخر، سونا، جکوزی، سالن ماساژ و… با طراحی مدرن می باشد.

امکانات هتل عباسی در اصفهان

هتل عباسی در اصفهان دو رستوران با مجموع ظرفیت 400 نفر، پارکینگ سرپوشیده با ظرفیت 51 خودرو، پارکینگ رو باز با ظرفیت 137 خودرو، اینترنت نامحدود رایگان در لابی، استخر، آژانس مسافرتی، صندوق امانات، کتابخانه، کافی شاپ، چای خانه سنتی اتاق چمدان، پذیرش 24 ساعته، فروشگاه ، مرکز خرید، رستوران بام و تاکسی سرویس را دارا می باشد.

آدرس هتل عباسی اصفهان

دسترسی به هتل عباسی بسیار آسان بوده و در مرکز شهر اصفهان واقع شده است و به راحتی از این مهمانسرا می توانید به سایر مکان های گردشگری در شهر اصفهان بروید. برای رفتن به هتل عباسی باید خود را به خیابان چهارباغ عباسی برسانید و سپس وارد خیابان آمادگاه شوید. هتل عباسی در خیابان آمادگاه، آماده ی پذیرایی از مسافران عزیز اصفهان می باشد.

بهترین هتل های اصفهانهتل های 4 ستاره

هتل کوثر اصفهان

هتل کوثر یکی دیگر از بهترین هتل های اصفهان است که در مقابل سی و سه پل قرار دارد، پس اگر دوست دارید منظره ی سی و سه پل و رودخانه زاینده رود را داشته باشید برای اسکان هتل کوثر را انتخاب نمایید زیرا در حاشیه ی رودخانه زاینده رود قرار دارد. این هتل در سال 1347 در زمینی به مساحت11 هزار متر مربع ساخته شده است که آن زمان 130 اتاق داشت و زیر مجموعه ی هتل های زنجیره ای شرایتون بود.

هتل کوثر ابتدا هتل کوروش نام داشت و تا سال 1357 با نام هتل کوروش مشغول به فعالیت بود و بعد از مدتی زیر نظر مجموعه هتل های بین المللی پارسیان فعالیت داشت و اینگونه هتل پارسیان کوثر نام گرفت. بازسازی هتل کوثر اصفهان در سال 1383 به منظور ارتقا سطح کیفی خدمات انجام شد و بعد از بازسازی40 واحد اقامتی دیگر به این هتل اضافه شد. هتل پارسیان کوثر 4 ستاره است که با توجه به خدمات ویژه ای که دارد می تواند گزینه مناسبی برای مسافران محترم باشد.

هتل کوثر اصفهان 7 طبقه و دارای 225 واحد برای اقامت مسافران است که به صورت اتاق دو تخته ساختمان فیروزه، اتاق های 2 تخته، سوئیت کوچک 2 نفره، سوئیت کوچک دو نفره ساختمان فیروزه، اتاق دو تخته دبل ساختمان فیروزه، سوئیت رویال دو نفره ساختمان فیروزه و اتاق دو تخته توئین ساختمان فیروزه می باشند.

هتل کوثر اصفهان دارای دو فاز جدید و قدیم است که فاز قدیم آن 170 اتاق برای اسکان دارد و فاز جدید این هتل که ساختمان فیروزه نام دارد و در سال 1396 به بهره برداری رسید و مشرف به باغ هتل است.

امکانات ویژه هتل پارسیان کوثر در اصفهان

هتل پارسیان کوثر اصفهان دارای رستورانی با ظرفیت 90 نفر، پارکینگ رایگان، استخر طبق تعرفه هتل، اینترنت نامحدود رایگان در لابی هتل، خدمات باربری، فضای سبز، خودپرداز، آتلیه، خشکشویی، آرایشگاه، جکوزی، ماساژ، سالن بدن سازی و صرافی است که شما مسافران محترم می توانید برای رفاه خود از این خدمات ویژه استفاده نمایید.

از جمله امکانات دیگر هتل کوثر اصفهان رستوران زرین، سفره خانه سنتی سرو، رستوران فصلی در باغ سمت استخر، رستوران تابستانه واقع در باغ در نزدیکی آب نما و کافی شاپ لابی لانج است. اقامت در هتل پارسیان کوثر اصفهان این امکان را برایتان فراهم می کند که شما بتوانید غذای خود را در باغ زیبای هتل میل نمایید.

آدرس هتل پارسیان کوثر اصفهان

برای رفتن به هتل پارسیان کوثر در اصفهان باید خود را بلوار ملت برسانید به سی و سه پل که رسیدید هتل کوثر را رو به روی سی و سه پل خواهید دید.

هتل آسمان اصفهان

بدون شک هتل آسمان یکی دیگر از بهترین هتل های اصفهان است که در سال 1384 فعالیت خود را آغاز نموده و در زمینی به مساحت 9000 متر مربع و در بهترین جای اصفهان ساخته شده است که به راحتی می توانید از این هتل به مراکز تفریحی و تجاری و گردشگری تاریخی شهر اصفهان دسترسی پیدا کنید.

هتل آسمان اصفهان با به روزترین استاندارد های اروپایی ساخته شده و تنها هتل است که رستوران گردان دارد. هتل آسمان هتلی چهار ستاره و زیرمجموعه ی هتل های آسمان می باشد و بسیاری از اتاق های این هتل چشم انداز زاینده رود را دارا هستند.

هتل آسمان 13 طبقه است و طبقه آخر به رستوران گردان هتل آسمان اختصاص دارد. هتل آسمان اصفهان 93 اتاق دارد و اتاق یک تخته، اتاق دو تخته،اتاق دو تخته دبل شرقی، اتاق دو تخته توئین شرقی، اتاق دو تخته رو به رودخانه، سوئیت یک خوابه دو نفره، آپارتمان 2 خوابه دو نفره، سوئیت رویال یک خواب دو نفره را داراست.

امکانات ویژه هتل آسمان در اصفهان

هتل آسمان اصفهان دارای رستورانی با ظرفیت 100 نفر، پارکینگ رایگان با ظرفیت 40 خودرو، اینترنت نامحدود در لابی هتل، تاکسی سرویس، استخر طبق تعرفه هتل، سونای خشک و بخار، جکوزی و اتاق ویژه ی ماساژ، سالن مخصوص همایش ها، مراسمات، سمینارها، کافی نت، خدمات برای معلولان، کافی شاپ، خدمات خانه داری و پذیرش 24 ساعته می باشد.

آدرس هتل آسمان اصفهان

هتل آسمان اصفهان در خیابان شهید مرتضی مطهری و در مقابل پل فلزی قرار دارد.

هتل عالی قاپو در اصفهان

هتل عالی قاپو یکی دیگر از بهترین هتل های اصفهان می باشد که در خیابان چهارباغ عباسی اصفهان قرار دارد. هتل عالی قاپو در سال 1345 در خیابان زیبای چهار باغ قرار دارد که در ابتدای ساخت این هتل 40 واحد اقامتی داشت و در سال 1355 بعد از بازسازی 62 اتاق دیگر هم به این هتل زیبا اضافه شد و در سالهای اخیر دو اتاق دیگر هم به این هتل عالی قاپو اضافه شد و در حال حاضر هتل عالی قاپو 106 واحد اقامتی دارد. هتل پارسیان عالی قاپو اصفهان در سال 1386 با کسب استاندارد ایزو 9000 گوی سبقت را از دیگر هتل های اصفهان ربود و در زمره ی بهترین هتل ها قرار گرفت.

امکانات هتل عالی قاپو در اصفهان

 همه ی این اتاق ها در هتل عالی قاپو در اصفهان به امکانات رفاهی چون سرویس بهداشتی، تلفن بین المللی، تلویزیون، اینترنت نامحدود، مینی بار، روم سرویس 24 ساعته مجهز می باشند.

هتل عالی قاپو در اصفهان دارای خشکشویی، صرافی، سونا، جکوزی، تاکسی سرویس، کافی نت، خدمات تهیه بلیط، فضای سبز، فروشگاه، پذیرش 24 ساعته و دو رستوران است یکی رستوران سنتی پارسه و دیگری رستوران ایتالیایی که این دو رستوران اغلب سلیقه ها را پوشش می دهند. هتل عالی قاپو دارای کافی شاپی مخصوص است که محلی دنج برای خوردن نوشیدنی های گرم و سرد در بهترین جای اصفهان می باشد.

هتل عالی قاپو در اصفهان در دل شهر قرار دارد و بسیار به مکان های تاریخی گردشگری اصفهان نزدیک است. باید بدانید که هتل عالی قاپو در چند قدمی پل خواجو و سی و سه پل و میدان نقش جهان قرار دارد.

آدرس هتل عالی قاپو در اصفهان

برای رفتن به هتل عالی قاپو در اصفهان باید به خیابان شمس آبادی و سپس به خیابان کووالالامپور رفته و بعد از آن وارد خیابان چهارباغ عباسی شوید.

هتل پیروزی اصفهان

هتل پیروزی نیز یکی از بهترین هتل های اصفهان است که در سال 1354 با نام هتل داریوش مشغول به فعالیت شد و در سال 1396برای افزایش سطح کیفی خدمات بازسازی گشت. هتل پیروزی اصفهان به آثار باستانی تاریخی و گردشگری در شهر اصفهان نزدیک است و به راحتی با اقامت گزیدن در این هتل می توانید به مکان های گردشگری شهر اصفهان سربزنید. هتل پیروزی در اصفهان در حاشیه ی زاینده رود قرار دارد و تنها با کمی قدم زدن می توانید خود را به سی و سه پل برسانید. هتل پیروزی در اصفهان 5 طبقه است و 95 اتاق دارد.

امکانات هتل پیروزی در اصفهان

از جمله امکانات هتل پیروزی در اصفهان رستوران 250 نفره، پارکینگ با ظرفیت 35 خودرو به صورت رایگان، ترانسفر رایگان فرودگاهی، اینترنت نامحدود رایگان در لابی هتل، صندوق امانات،گشت نیم روزی، تاکسی سرویس، آژانس مسافرتی، پذیرش 24 ساعته، ترانسفر بازگشت با هزینه، کافی شاپ و فروشگاه می باشد که شما مسافرین محترم اسکان یافته در هتل پیروزی می توانید از این امکانات رفاهی جهت آسایش خود استفاده نمایید.

آدرس هتل پیروزی در اصفهان

برای رفتن به هتل پیروزی اصفهان باید به میدان امام حسین بروید و سپس وارد خیابان چهار باغ پایین شده و در ابتدای خیابان چهارباغ پایین هتل پیروزی را خواهید دید.

هتل سفیر در اصفهان

هتل سفیر اصفهان از جمله هتل های 4 ستاره در شهر اصفهان است که میتوان آنرا به عنوان یکی از بهترین هتل های اصفهان شناخت چراکه که اتاق های بزرگ و دلباز به همراه حمام و وان، کمد دیواری، چای ساز، صندوق امانات برای رفاه حال مسافرین محترم دارد. اتاق های آپارتمانی دو خوابه چهار تخته هتل سفیر در اصفهان با فضای بزرگ و نوردار به همراه تخت های استاندارد، طرفداران زیادی دارد.

هتل سفیر اصفهان در سال 1371 فعالیت خود را شروع نمود و در سال 1395 به منظور ارتقای سطح کیفی و خدماتی هتل بازسازی شد. هتل سفیر در نزدیکی بازار سنتی هنر، خیابان چهارباغ، میدان نقش جهان و مجموعه عباسی قرار دارد پس به راحتی با اقامت در هتل سفیر می توانید خود را به مکان های گردشگری و دیدنی شهر اصفهان برسانید. هتل سفیر در اصفهان 6 طبقه دارد که جمعا 100 اتاق دل باز را در خود جای داده است.

امکانات هتل سفیر اصفهان

هتل سفیر اصفهان دارای سالن اجتماعات و کنفرانس، خشکشویی، امکانات مخصوص معلولین، پارکینگ و اینترنت می باشد.

آدرس هتل سفیر اصفهان

برای رفتن به هتل سفیر اصفهان باید ابتدا وارد چهارباغ عباسی شده و بعد از آن به خیابان آمادگاه رفت و سپس هتل سفیر در این خیابان مقابل هتل عباسی قرار دارد.

بهترین هتل های اصفهان – هتل های 3 ستاره

هتل صفوی در اصفهان

هتل صفوی یکی از بهترین هتل های اصفهان است که با معماری سنتی فقط 15 دقیقه پیاده تا میدان نقش جهان فاصله دارد. این هتل حیاطی زیبا و گل کاری شده با حوض آبی پر از آب دارد که 6 طبقه و40 واحد اقامتی دارد. هتل صفوی نقوش، رنگ و هنر اصیل معماری دوران صفوی تزیین شده است که شما مجذوب همین نقاشی و معماری قدیمی و سنتی خواهید شد.

امکانات هتل صفوی در اصفهان

هتل صفوی در اصفهان دارای امکاناتی چون رستورانی با ظرفیت 100 نفر، پارکینگ رایگان با ظرفیت 100 خودرو، اینترنت نامحدود رایگان در لابی، چای خانه، کافی شاپ، خدمات باربری، خدمات برای معلولان، تاکسی سرویس، شبکه ی پخش و فیلم و خدمات تور می باشد.

آدرس هتل صفوی در اصفهان

برای رفتن به هتل صفوی در اصفهان باید به خیابان فلسطین بروید که هتل صفوی در این خیابان قرار دارد.

هتل خواجو در اصفهان

هتل خواجو یکی از بهترین هتل های اصفهان و از جمله هتل های 3 ستاره این شهر است که در مرکز اصفهان و در خیابان شهدای خواجو قرار دارد و در سال 1396 مشغول به فعالیت شد. هتل خواجو 6 طبقه به همراه 114 واحد اقامتی می باشد. هتل خواجو دیزاین چشم نواز و امکانات رفاهی مناسبی دارد.

امکانات هتل خواجو در اصفهان

هتل خواجو در اصفهان دارای امکاناتی چون رستورانی با ظرفیت 100 نفر، سالن کنفرانس، پارکینگ رایگان با ظرفیت 7 خودرو، اینترنت نامحدود رایگان در لابی هتل، تاکسی سرویس، صندوق امانات، کافی نت، فروشگاه، پذیرش 24 ساعته، اتاق چمدان و کافی شاپ می باشد.

آدرس هتل خواجو در اصفهان

برای رفتن به هتل خواجو کافی است که خود را به خیابان شهدای خواجو برسانید در این خیابان هتل خواجو را خواهید دید.

هتل ونوس اصفهان

هتل ونوس اصفهان هتلی 3 ستاره است که یکی از بهترین هتل های اصفهان به حساب می آید. این هتل در سال 1390در زمینی به مساحت 5000 متر مربع ساخته شده است و در سال 1396 بازسازی این هتل انجام گرفته است. هتل ونوس در مرکز شهر اصفهان قرار دارد و همین امر سبب شده تا بعد از اقامت در هتل ونوس دسترسی آسانی به مکان های دیدنی شهر اصفهان داشته باشید چرا که این هتل در چند قدمی میدان نقش جهان اصفهان و رودخانه زاینده رود قرار دارد. هتل ونوس 7 طبقه و دارای 58 اتاق است.

امکانات هتل ونوس اصفهان

هتل ونوس اصفهان دارای رستورانی با ظرفیت 120 نفر، پارکینگ رایگان با ظرفیت 20 خودرو، اینترنت نامحدود رایگان در لابی هتل، جکوزی، استخر، اتاق ماساژ، صرافی، پذیرش 24 ساعته، خدمات تشریفات ویژه و اتاق چمدان می باشد.

آدرس هتل ونوس اصفهان

هتل ونوس اصفهان در خیابان آمادگاه، حد فاصل چهارراه گلدسته و چهارراه فلسطین قرار دارد.

هتل زهره در اصفهان

هتل زهره در اصفهان در سال 1384 مشغول به فعالیت شد و در سال 1397 برای بهبود خدمات بازسازی گشت. هتل زهره در زمینی به وسعت 600 متر مربع و در مرکز شهر ساخته شد که امکانات کاملی را در خود جای داده است. هتل زهره 10 طبقه با 51 اتاق داد و یکی از بهترین هتل های اصفهان است.

امکانات هتل زهره در اصفهان

هتل زهره دارای امکاناتی از جمله رستورانی با ظرفیت 50 نفر، پارکینگ با ظرفیت 40 خودرو، اینترنت محدود رایگان در لابی، کافی شاپ، چای خانه سنتی، کرایه اتومبیل بدون راننده، ترانسفر رفت و برگشت، پذیرش 24 ساعته، خدمات تهیه بلیط، خدمات تور، تاکسی سرویس و رستوران بام می باشد.

آدرس هتل زهره در اصفهان

برای رفتن به هتل زهره در اصفهان باید به خیابان فردوسی رفت و هتل زهره مابین خیابان عافیت و منوچهری خواهد بود که به راحتی می توانید آن را پیدا نمایید.

هتل آزادی اصفهان

هتل آزادی در اصفهان از جمله هتل های سه ستاره است که در سال 1356 فعالیت خود را آغاز نموده و در سال 1394 برای افزایش سطح کیفی خدمات مورد بازسازی شده است. هتل آزادی زیر نظر بنیاد شهید اداره می شود و در سال 1390 به خانه کارگر تهران واگذار شد. هتل آزادی دسترسی آسانی به مکان های تفریحی و مهم اصفهان دارد به طور مثال به میدان نقش جان، بازار مسگرها و کاخ عالی قاپو نزدیک می باشد و به همین دلیل به عنوان یکی از بهترین هتل های اصفهان شناخته میشود.

امکانات هتل آزادی اصفهان

هتل آزادی اصفهان دارای رستورانی با ظرفیت 110 نفر، اینترنت نامحدود رایگان، صندوق امانات، فروشگاه، تاکسی سرویس، پذیرش 24 ساعته، خدمات خانه داری، اتاق چمدان و ترانسفر رفت و برگشت با هزینه می باشد.

آدرس هتل آزادی اصفهان

برای رفتن به هتل آزادی اصفهان باید به چهارراه تختی بروید و بعد از آن وارد خیابان مسجد سید شده، حال هتل آزادی جنب بانک صادرات قرار دارد.

4.7/5 - (12 امتیاز)

نوشته‌های مشابه

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها